Vyberte stránku

Vážení rodiče,

nacházíte se na stránkách třídy 1.D ZŠ Úvaly, naleznete zde aktuální informace o dění v naší třídě, plánované akce třídy, školy a veškeré informace pro rodiče.

Kontakt

Třída: 1.D

Třídní učitelka: Mgr. Jitka Ernestová
E-mail: ernestova@zsuvaly.cz

Vážení rodiče, milí žáčci prvňáčci,

 

rok nám utekl jako voda a my jsme společně dopluli na konec prvního školního roku. Byla to úžasná jízda, na které jsme naše prvňáčky naučili úplný základ do života. Jsem hrdou paní učitelkou, která poznala bandu prima dětí a skvělých rodičů. Až do posledního okamžiku jsem si těžko připouštěla skutečnost, že se spolu loučíme. Děkuji za vše, bylo mi ctí se podílet na vzdělání Vašich pokladů.

 

Přeji Vám krásně strávené prázdniny, užijte si mnoho legrace a dobrodružství. Nezapomínejte prosím ale ani na školu. Čtěte,  počítejte i pište, ať nám prvňáčci přes prázdniny vše nezapomenou. Dopiště písanky, čtěte knížky, počítejte vše, co se dá.

 

Do dalšího školního dobrodružství Vám přeji hlavně úsměv na tváři a chuť objevovat vše nové, co se před nás postaví.

Nová paní učitelka posílá pozdrav 🙂

Milé děti
Jmenuji se Irena Krátká. Přestěhovala jsem se do Úval a chtěla bych poznat dobrou partu, 
která by mi pomohla poznat tento krásný městys. Dozvěděla jsem se, že jedna skupina šikulů
je na naší škole a pomohla by mi toto přání splnit.
Společně navážeme na vše, co jste se naučili v první třídě s paní učitelkou Jitkou Ernestovou.
Ve druhé třídě nás čekají velmi těžké úkoly.♥
Musíme se naučit psát, abychom mohli společně napsat paní učitelce, jaké pokroky jste
všichni udělali. Věřím, že bude mít radost, protože jak jsem slyšela, jste všichni moc šikovní.
Rádi cvičíte, zpíváte a poznáváte nové věci.
Já mám moc ráda pohádky. Jedna – od pana Čapka – se mi obzvlášť líbila, a proto jsem si opatřila
pejska a kočičku. Kdopak ví o jaké pohádce mluvím ?  Pokud si někdo není úplně jistý o jaké 
pohádce mluvím, nevadí. Budeme si povídat o zvířátkách v pohádkách, ale i o těch našich, která
jsou pro nás výbornými kamarády a užijeme s nimi spoustu legrace.
Společně se ponoříme do světa pohádek, fantazie a dobrodružství. Budeme si povídat o tom, co
nás baví, těší a jaké máme zájmy. Ale i o tom, co nás trápí a všechny případné bubáky spolu zaženeme.
Budeme spolu poznávat nové věci a objevovat věci, které nám nejsou ještě tak úplně jasné a jsou
tak trochu tajemné.
Jste šikovní a bystří, takže společnými silami všechno postupně zvládneme.
Moc se na vás v září těším. Užijte si prázdniny a až se v září poprvé uvidíme, budeme si o
těch prázdninových zážitcích společně povídat. První den budete také potřebovat rychlou pusinku
a hbitý jazýček. Naučíme se první společnou písničku. Je jednoduchá a myslím, že se vám bude
líbit.
Krásné prázdniny a v září se těším na náš první společný den♥♥♥
                                                                                 Irena Krátká

 
 

Při práci na stránkách matika.in a grammar.in se nezapomeňte vždy přihlásit, abych mohla sledovat pokrok našich prvňáčků.

 

MATEMATIKA

 

https://www.matika.in/cs/#1

http://matematika.hrou.cz/c/1.trida

https://matmat.cz/

https://www.skolasnadhledem.cz/profil/1-stupen/865-matematika-dle-prof-hejneho

 

Velmi dobré zkušenosti mám s placenými aplikacemi:

 

https://apps.apple.com/us/app/number-run/id563408572

https://www.matemag.cz/

Obě dvě aplikace jsou s přesahem učiva až do třetí třídy a pokud mají děti trávit čas na tabletech či jiných přístrojích, tak s těmito aplikacemi bude strávený čas přínosný.

 

ČESKÝ JAZYK

 

https://www.gramar.in/cs/#1

https://www.skolasnadhledem.cz/profil/1-stupen/585-cesky-jazyk-geneticka-metoda?scroll=0

 

 

 

 

 

Nyní je opravdu důležité držet za jeden provaz.

Věřím, že děti umí přiměřeně číst a počítat, dále je to jen o zkušenosti, času a podnětech, které jim společně nabídneme.

Čas, který se nebudeme setkávat ve škole, bude pro mnohé zkouška trpělivosti a vůle. Vše se ale dá zvládnout, nechte si od dětí poradit, objevujte společně neznámé a v případě potřeby se na mě neváhejte obrátit, jsme v tom společně.

 

 TémaUčebnice, pracovní sešitPoznámka
Český jazykCo jímeUž čteme a píšeme sami do strany 56.Čtěte nahlas každý den.
PsaníPísanka 2 a 3Do písmenka F, f. Sledujte zadané domácí úkoly v Bakalářích.Při psaní uvolňujeme ruku, dbáme na správný úchop psací potřeby a posazení s rovnými zády.
Matematika 2Hledáme více možností, Řadíme písmena i obrázkyUčebnice do strany 53.
PrvoukaNaše těloUčebnice na straně 66.Musíme znát ručičkové i digitální hodiny.

 

 

 

MěsícDatumČasNázev akceVíce info
září24.9.dopoledneFocení prvňáčků50,-/foto
říjen15.10

21.10.


23.10.
7:15 - 12:00

9:00 - 10:00
Putování Zdravíkovem

Kocour Modroočko - Divadlo U Hasičů


beseda v městské knihovně
392,-

200,- z třídního fondu
listopad8.11.

12.11.

19.11.

21.11.

26.11.

28.11.
7:40 - 12:10

8:00 - 9:40

17:00

7:30 - 12:00

9:00 - 10:30

8:00 - 11:40
Muzeum smyslů

Putování Zdravíkovem - 2. setkání

třídní schůzky

Příhody včelích medvídků - Divadlo U Hasičů

návštěva knihovny

vánoční dílny
162,-





cca 200,- z třídního fondu



tvoření na vánoční jarmark
prosinec5.12.

10.12.

12.12

16.12.

17.12.

20.12.
8:00 - 11:40

9:00 - 12:30



9 - 12:00

9:00 - 10:45
Čertoviny

Putování Zdravíkovem - 3. setkání

Kino - Lví král

Kde se vzaly Vánoce - divadelní představení, Kulturní centrum Horní Počernice

beseda v knihovně - Vánoce

vánoční besídka
50,- z třídního fondu


cca 200,- z třídního fondu
leden20.1.

21.1.

10:00 - 11:40

8:00 - 9:40
Putování Zdravíkovem

Já, písnička - hudební výchovně-vzdělávací program
50,-
únor4.2.

11.2.

26.2.
9:00 - 10:00

8:00 - 9:40

9:00 - 13:00
beseda v knihovně - Karel Čapek

Putování Zdravíkovem

Národní technické muzeum - Mourek a mašinky


70,- + cesta
březen11.3.

16.3.

17.3.

24.3.
8:00 - 12:00

10:00 - 11:40

9:00 - 10:00

8:00 - 9:40
Divadlo Minor - Libozvuky

Putování Zdravíkovem

beseda městská knihovna - Ó, ó, ó, vajíčko

Divadlo U Hasičů - Začarovaný les
160,- + cesta




250,-
duben3.4.

7.4.
7:30 - 12:30

9:00 - 10:00
Národní filmové muzeum

beseda v knihovně Velikonoce
110,- + cesta
květen5.5.

6.5.

9:00 - 10:40

8:00 - 12:00

beseda v knihovně - Básničky pro prvňáčky

exkurze do mýdlárny Boemi


250,-
červen8.6. - 12.6.

23.6.
9:00 - 10:00ŠVP - Harrachov - Putování s lesními strážci

knihovna - pasování na čtenáře

Angličtina na doma

Výuka angličtiny od 25.5.2020 - domácí procvičování
Chtěla bych Vás informovat o výuce AJ od pondělí 25.5. Výuka bude probíhat převážně distančně. Budu zadávat žákům úkoly na celý týden na www stránky třídy, jako tomu bylo doposud. Současně připravuji krátké vsuvky pro učitele a asistenty ve škole, kteří pokud bude možné, budou žákům pouštět krátká videa a písničky. Tato forma opakování nenahrazuje distanční výuku.

V případě dotazů mě prosím kontaktujte.
na týden:
8.6.-15.6.Cvičení na doma

NOVÉ
Pupil´s Book - str. 41/3
- podívej se na obrázky 1-8 a pojmenuj
- 1 - head / 2 -shoulder / 3 - knees / 4 - toes / 5 - eyes / 6 - ears / 7 -mouth / 8 - nose
- poslechni si nahrávku a ukazuj na obrázky

- poslechni si ještě jednou a můžeš ukazovat na sobě

Pupil´s Book - str. 41/4
- poslechni si nahrávku a zkus opravit podle obrázku (srávná barva, velikost, apod.), také si ukazuj na části těla


Písnička "Hlava, ramena, kolena, palce" - Head and shoulders....

Pracovní list Pracovní list - tělo nahrávky 42 a 45
- pracovní list si vytiskni pokud můžeš
- návody ke cvičení jsou na pracovním listu
- nahrávka č. 42 ke cvičení 1

- nahrávka č. 45 ke cvičení 3


Opakování
Části těla - VIDEO - Body parts

PÍSNIČKA s pohybem If you are happy ...

ČÁSTI TĚLA - poslouchej a ukazuj si na části těla části těla


Můžete pouštět dětem videa a písničky z minulých lekcí.

VIDEA / PÍSNIČKY - na doma a ve škole
VIDEO s PÍSNIČKOU - hlava, ramena, kolena, palce Head and shoulders....

VIDEO - https://youtu.be/8irSFvoyLHQ krátké rozhovory

VIDEO - dialogy, děti mohou opakovat rozhovory ve dvojicích
https://youtu.be/bCc1fLHCBlc

VIDEO - rodina family

HÁDANKA - hádanka, poslouchej a opakuj, zkus uhodnout co vidíš

PÍSNIČKA - Old MacDonald had a farm
Old MacDonald had a farm - slow (pomalejší)
Old MacDonald had a farm - faster (rychlejší)

PÍSNIČKA - předložky: prepostions - děti si ukazuji předložky pomocí ruky (znají ze školy)

- video na "where" (kde): video - where
1.6.-8.6.Cvičení na doma
Části těla - VIDEO - Body parts

PÍSNIČKA s pohybem If you are happy ...

ČÁSTI TĚLA - poslouchej a ukazuj si na části těla části těla

NOVÉ
Pupil´s Book - str. 40/1
- podívej se na obrázek a pojmenuj si postavy
- poslechni si nahrávku a ukazuj na části obličeje a opakuj

- poslechni si ještě jednou a ukazuj na svém obličeji a opakuj
- poslechni si druhou nahrávku, ukazuj si na obrázku

- poslechni si ještě jednou, zastavuj a opakuj

Samozřejmě můžete pouštět dětem videa a písničky z minulých lekcí.

VIDEA / PÍSNIČKY - na doma a ve škole

VIDEO - https://youtu.be/8irSFvoyLHQ krátké rozhovory

VIDEO - dialogy, děti mohou opakovat rozhovory ve dvojicích
https://youtu.be/bCc1fLHCBlc

VIDEO - rodina family

HÁDANKA - hádanka, poslouchej a opakuj, zkus uhodnout co vidíš

PÍSNIČKA - Old MacDonald had a farm
Old MacDonald had a farm - slow (pomalejší)
Old MacDonald had a farm - faster (rychlejší)

PÍSNIČKA - předložky: prepostions - děti si ukazuji předložky pomocí ruky (znají ze školy)

- video na "where" (kde): video - where
25.5.-1.6..Cvičení na doma
OPAKOVÁNÍ
Pupil´s Book - str. 20
- pojmenuj předměty, hračky v pokoji
- poslechni si nahrávku a ukazuj na obrázku


- poslechni si další nahrávku a opakuj věty


Pupil´s Book - str. 21/7
- poslechni si písničku, ukazuj na obrázek a zaspívej si


NOVÉ
Pupil´s Book - str. 39/11
- podívej se na obrázky příběhu a pojmenuj si postavy a zvířátka
- poslechni si příběh

- při dalším poslechu zkus zopakovat věty

Samozřejmě můžete pouštět dětem videa a písničky z minulých lekcí.

VIDEA / PÍSNIČKY - na doma a ve škole
- hádanka hádanka, poslouchej a opakuj, zkus uhodnout co vidíš

- písnička - Old MacDonald had a farm
Old MacDonald had a farm - slow (pomalejší)
Old MacDonald had a farm - faster (rychlejší)

- písnička předložky: prepostions - děti si ukazuji předložky pomocí ruky (znají ze školy)

- video na "where" (kde): video - where

- video - dlouhé asi 35 min, může se rozložit na více částí, jednoduché krátké rozhovory
Domácí procvičování v době uzavření školy
Níže je seznam úloh. Děti si mohou opakovat na přeskáčku, ideálně každý den chvilku. Můžete jim pustit anglické video, písničku. Pro cvičení používejte učebnici. U úloh je vždy číslo stránky a cvičení a pokud je s poslechem, tak pod zadáním je nahrávka. Vyzkoušejte to. Pokud by děti chtěly k nějaké jiné stránce nahrávku, dejte vědět a já doplním. Průběžně budu doplňovat o další cvičení. Vždy jednou týdně budu aktualizovat automaticky, na přání i během týdne. V případě dotazů mě prosím kontaktujte přes e-mail nebo Bakaláře. Rovněž pokud jsem on-line můžete využít Google Hangouts.
na týden:
19.5.-26.5.nejprve si zopakovat:
- zopakovat co máme v penálu - děti si vezmou penál a vyjmenují co mají, pastelky spočítají a řeknou barvy, mohou si zopakovat říkadlo ze str. 11
- zopakovat říkadlo str. 35 a ukazovat na obrázky v učebnici


pracovní list:
pracovní list - k nahrávce 33
- pokud můžete prosím vytiskněte, pokud ne děti si mohou přemalovat na papír nebo budou jen ukazovat
- prohlédni si obrázky, a pojmenuj vše co vidíš
- při prvním poslechu si ukazuj prstem na obrázky jak jdou po sobě.
- nahrávka má dvě části - první říká pán, druhou paní
- připrav si dvě barevné pastelky
- druhý poslech: poslechni si nahrávku ještě jednou a spojuj obrázky první pastelkou (to co říká pán) - myška se musí dostat k sýru, můžeš si i zastavovat nahrávku
- poté si vezmi druhou pastelku a poslouchej paní - rovněž spojuj obrázky
- budeš tam mít dvě trasy pro myšku
- po vypracování pokud můžete mi prosím pošlete kopii e-mailem.
- nahrávka k pracovnímu listu

Na závěr:
- poslech písničky ze str. 37

- zopakovat si předložky s písničkou z minulých lekcí prepostions

Samozřejmě můžete pouštět dětem videa a písničky z minulých lekcí.
12.5.-19.5.Na tento týden něco nového
Pupil´s Book, str. 37/7 - písnička
- podívej se na obrázek, pojmenuj, co už dovedeš
- řekni si jména postav, pojmenuj zvířátka.
- poslechni si nahrávku a zazpívej si písničku


Video na zpestření:
- poslouchej a zpívej s pohybem If you are happy ...
- poslouchej a ukazuj si na části těla části těla
---------------------------------------------------------------------------
VIDEA a PÍSNIČKY - pro zpestření a opakování:

- zvířátka animals - slovíčka
- hádanka hádanka, poslouchej a opakuj, zkus uhodnout co vidíš

- písnička - Old MacDonald had a farm
Old MacDonald had a farm - slow (pomalejší)
Old MacDonald had a farm - faster (rychlejší)
- Písnička – Please / Thank you: song - please, thank you
- počítání 1-10 counting 1-10
- písnička hračky: toys
- písnička předložky "in, on, under, by" (v, na, pod, vedle - my jsme se učili "next to"): prepositions
- písnička předložky: prepostions
- hračky slovíčka: toys - vocabulary
- video na "where" (kde): video - where
5.5.-12.5.Na tento týden něco nového
Pupil´s Book, str. 36/4 a 36/5
- podívej se na obrázek, pojmenuj, co už dovedeš
- nová slovíčka: big /velký, small / maly, dirty /špinavý, clean / čistý, long / dlouhý, short / krátký
- poslechni si si nahrávku a opakuj slova


- poslechni si druhou nahrávku, ukazuj na obrázek, při dalším poslechu opakuj


zopakovat si:
Pupil´s Book, str. 35/3
- podívej se na zvířátka z výstavy, pojmenuj si je
- poslechni si říkadlo, zopakuj hezky v rytmu a ukazuj na obrázky


Pupil´s Book, str. 35/4
- podívej se na obrázky, každý má své číslo, řekni anglicky
- poslouchej nahrávku a řekni číslo







---------------------------------------------------------------------------
VIDEA a PÍSNIČKY - pro zpestření a opakování:

- zvířátka animals - slovíčka
- hádanka hádanka, poslouchej a opakuj, zkus uhodnout co vidíš

- písnička - Old MacDonald had a farm
Old MacDonald had a farm - slow (pomalejší)
Old MacDonald had a farm - faster (rychlejší)
- Písnička – Please / Thank you: song - please, thank you
- počítání 1-10 counting 1-10
- písnička hračky: toys
- písnička předložky "in, on, under, by" (v, na, pod, vedle - my jsme se učili "next to"): prepositions
- písnička předložky: prepostions
- hračky slovíčka: toys - vocabulary
- video na "where" (kde): video - where
28.4.-5.5.Milé děti, chybíte mi! Chválím Vás, že si opakujete a posílám další úkoly:

opakování "starých" písniček:
Pupil´s Book, str. 7 - rainbow song, můžeš si ukazovat a zpívat:

Pupil´s Book, str. 13 - How are you?

Pupil´s Book, str. 19 - little monsters with colours:

NEW - nové:
Pupil´s Book, str. 35/3
- podívej se na zvířátka z výstavy, pojmenuj si je
- poslechni si říkadlo, zopakuj hezky v rytmu a ukazuj na obrázky


Pupil´s Book, str. 35/4
- podívej se na obrázky, každý má své číslo, řekni anglicky
- poslouchej nahrávku a řekni číslo

---------------------------------------------------------------------------
VIDEA a PÍSNIČKY - pro zpestření a opakování:

- zvířátka animals - slovíčka
- hádanka hádanka, poslouchej a opakuj, zkus uhodnout co vidíš

- písnička - Old MacDonald had a farm
Old MacDonald had a farm - slow (pomalejší)
Old MacDonald had a farm - faster (rychlejší)
- Písnička – Please / Thank you: song - please, thank you
- počítání 1-10 counting 1-10
- písnička hračky: toys
- písnička předložky "in, on, under, by" (v, na, pod, vedle - my jsme se učili "next to"): prepositions
- písnička předložky: prepostions
- hračky slovíčka: toys - vocabulary
- video na "where" (kde): video - where
21.4.-28.4.S dětmi můžete opakovat cvičení a videa z předchozích týdnů a přidám několik nových cvičení:

Nejprve si zopakujeme zvířátka animals - slovíčka

Zahraj si hádanku se zvířátky - hádanka, poslouchej a opakuj, zkus uhodnout co vidíš

A teď učebnice
Pupil´s Book: str. 34/2
- nejprve se podívej na obrázky, řekni co vidíš
- poslouchej, opakuj slovíčka ukazuj si na zvířátka (nahrávka 27)


Pupil´s Book: str. 34/1
- teď si poslechni příběh, ukazuj si na obrázek, můžeš si i zastavovat nahrávku a opakovat (nahrávky 26).

---------------------------------------------------------------------------
VIDEA a PÍSNIČKY - pro zpestření a opakování:
- písnička - Old MacDonald had a farm
Old MacDonald had a farm - slow (pomalejší)
Old MacDonald had a farm - faster (rychlejší)
- Písnička – Please / Thank you: song - please, thank you
- počítání 1-10 counting 1-10
- písnička hračky: toys
- písnička předložky "in, on, under, by" (v, na, pod, vedle - my jsme se učili "next to"): prepositions
- písnička předložky: prepostions
- hračky slovíčka: toys - vocabulary
- video na "where" (kde): video - where



14.4.-21.4.S dětmi můžete opakovat cvičení a videa z předchozích týdnů a přidám několik nových cvičení:

Učebnice str. 32/1
- nejprve se podívej na obrázky, řekni co vidíš
- poslouchej, zopakuj a řekni číslo obrázku, nahrávku si zastavuj (nahrávka 23)


VIDEO - na slovní zásobu:
zvířata - animals zvířata - slovíčka

písnička - Old MacDonald had a farm
Old MacDonald had a farm - slow (pomalejší)
Old MacDonald had a farm - faster (rychlejší)
---------------------------------------------------------------------------
VIDEA a PÍSNIČKY - pro zpestření a opakování:
- Písnička – Please / Thank you: song - please, thank you
- počítání 1-10 counting 1-10
- písnička hračky: toys
- písnička předložky "in, on, under, by" (v, na, pod, vedle - my jsme se učili "next to"): prepositions
- písnička předložky: prepostions
- hračky slovíčka: toys - vocabulary
- video na "where" (kde): video - where



31.3.-7.4.S dětmi můžete opakovat cvičení a videa z předchozích týdnů a přidám několik nových cvičení:

Učebnice str.27 / 7 - písnička
- poslouchej a přidej se, při prvním poslechu ukazuj na obrázky, při druhém poslechu můžeš tancovat (nahrávka 11)


Učebnice str. 28/9
- poslouchej, ukaž si a zopakuj podle nahrávky (nahrávka 14)


Učebnice str. 29/11 - příběh
- pojmenuj si postavičky a poslechni si příběh, sleduj obrázky
nahrávka ke cvičení:

Učebnice str. 30/1 - poslechni a říkej
- podívej se na paletu barev, pojmenuj je
- poslechni, opakuj a říkej (nahrávku si můžeš zastavovat)
nahrávka ke cvičení:

Učebnice str.30/2
- můžeš si udělat doma pokus a zjistit, jaká barva vznikne, když dvě smícháš, anglicky si ji pojmenuj.

NOVÉ VIDEO:
Písnička – Please / Thank you - https://youtu.be/zXIxDoCRc84
- písnička na opakování „thank you“ , „Please“ , „Can I have ....“ , „Here you are“ ......
- Děti opakují a mohou vyndávat školní pomůcky podle slovíček z penálu


VIDEA a PÍSNIČKY - pro zpestření a opakování:
- počítání 1-10 https://youtu.be/xNw1SSz18Gg
- písnička hračky - toy song: https://www.youtube.com/watch?v=eb53_Kdc1XI
- písnička předložky "in, on, under, by" (v, na, pod, vedle - my jsme se učili "next to"): https://www.youtube.com/watch?v=DHb4-CCif7U
- písnička předložky: https://www.youtube.com/watch?v=8F0NYBBKczM
- hračky slovíčka: https://www.youtube.com/watch?v=wMWcBIAHOHY
- video na "where" (kde): https://www.youtube.com/watch?v=PKFgBK5fbfc


nahrávky k učebnici na přáníUčebnice str, 28/10 (nahrávka 15)
24.3.-31.3.S dětmi opakujte cvičení a videa z předchozího týdne a přidám několik nových cvičení:
Učebnice str. 26/1 - děti si otevřou učebnici
- poslouchej nahrávku, ukazuj na obrázek podle toho co slyšíš a opakuj (nahrávka 8)


Učebnice str. 26/2 - s učebnicí
- poslouchej, opakuj a ukaž / zahraj - hráli jsme ve škole (nahrávka 9)


Učebnice str.27 / 7 - písnička
- poslouchej a přidej se, při prvním poslechu ukazuj na obrázky, při druhém poslechu můžeš tancovat (nahrávka 11)


NOVÉ VIDEO:
Procvičování s písničkou počítání 1-10 https://youtu.be/xNw1SSz18Gg
- poslouchej, opakuj ukazuj na prstech a rovněž pohyb podle videa

VIDEA a PÍSNIČKY - pro zpestření a opakování:
- písnička hračky - toy song: https://www.youtube.com/watch?v=eb53_Kdc1XI
- písnička předložky "in, on, under, by" (v, na, pod, vedle - my jsme se učili "next to"): https://www.youtube.com/watch?v=DHb4-CCif7U
- písnička předložky: https://www.youtube.com/watch?v=8F0NYBBKczM
- hračky slovíčka: https://www.youtube.com/watch?v=wMWcBIAHOHY
- video na "where" (kde): https://www.youtube.com/watch?v=PKFgBK5fbfc


17.3.-24.3.Opakování s učebnicí - žáci používají obrázkovou předlohu:
- říkadlo str. 11/3 - žáci opakují s nahrávkou a ukazují (record 22):

- příběh str. 15/11 - žáci poslouchají, opakují a mohou si zahrát (record 32)

- počítání str. 16/1 - žáci čtou a počítají (příklad: 1. four chairs and three chairs is seven chairs)
- počítání podle poslechu str.16/2 - žáci poslouchají a odpovídají výsledek, můžete zastavovat, aby měli více času (record 33)


Oblíbené - děti Vám mohou ukázat, co si pamatují:
- příběh "Blue Monster" : str. 9/11 - poslech, opakování a ukázat prstem na obr. (record 17)

- říkadlo s barvami a příšerkami: str. 19/4 - dětí říkají a ukazují / hrají slovesa (record 40)

- příběh "Maskman car" str. 23/11 - děti sledují a ukazují na obrázky, poslouchají a říkají (record 51)

- úkol k příběhu "Maskmen car" str.23/12 - děti poslouchají nahrávku a odpovídají "yes" pokud je oznámení pravdivé, "no" pokud nepravdivé (výsledky: 1.yes, 2.no, 3.no, 4.no, 5.no, 6. yes)


VIDEA a PÍSNIČKY - pro zpestření a opakování:
- písnička hračky - toy song: https://www.youtube.com/watch?v=eb53_Kdc1XI
- písnička předložky "in, on, under, by" (v, na, pod, vedle - my jsme se učili "next to"): https://www.youtube.com/watch?v=DHb4-CCif7U
- písnička předložky: https://www.youtube.com/watch?v=8F0NYBBKczM
- hračky slovíčka: https://www.youtube.com/watch?v=wMWcBIAHOHY
- video na "where" (kde): https://www.youtube.com/watch?v=PKFgBK5fbfc



Angličtina Informace k výuce pro skupinu 1D1 a 1D2 – Olga Fernando
 

Výuka v 1. třídě - 1 hodina týdně
Vážení rodiče,

výuka anglického jazyka probíhá jednou týdne. V hodinách budeme pracovat s učebnicí a pracovním sešitem Kid´s Box 1, nakladatelství Cambridge. V hodinách budeme dětem pomáhat vytvářet správný postoj k výuce anglického jazyka. Děti se v hodinách angličtiny učí nová slova a větná spojení zábavnou formou pomocí her, písniček a tvoří různé barevné pomůcky.

Při první hodině dostanou děti učebnici a pracovní sešit. Tyto pomůcky budou děti používat v první i druhé třídě. Nahrávky na domácí poslouchání budu průběžně ukládat na www stránky třídy. Děti budou mít za úkol (ideálně) každý den poslouchat několik krátkých nahrávek. Děti jim zprvu nebudou rozumět, ale postupně si osvojí význam slov při hodinách. O poslechu nahrávek si děti povedou zápis do tabulky v učebnici a tímto bych Vás chtěla požádat o kontrolu a podpis. Probranou slovní zásobu budu postupně doplňovat na www stránkách. Rovněž budou děti potřebovat vybavený penál (tužka, pastelky, nůžky a lepidlo). V hodinách na děti budu hovořit především anglicky. Pracovní sešit si budou děti nechávat ve škole.

Informovat Vás budeme na www stránkách třídy, zprávami nebo na nástěnce v elektronické žákovské knížce. V případě dotazů mě prosím kontaktujte.
 Olga Fernando, fernando@zsuvaly.cz
Přehled učiva pro školní rok

únor – březen

Poslech CD - doma:nahrávky 15 - 27
poslech_aj_21-27
Slovní zásoba: Family: mother , father, sister, brother, baby
everybody, take, this, that, have, has, hear, see, can, can´t, oh dear, which, long, short, slim, fat, old, young, beautiful, ugly, sad, happy, big, little, small, bag
Slovní spojení / věty:Please touch your…, Listen and colour….., What colour is the …..? , Colour the …. Let´s sing., I have., You have., He has., She has., IWho is …?, Where is my… ?, Where are you?, Point to…., Listen to the story., How many …?, Let´s chant. , Tick. , There are ….. .
Příběhy a říkadla:Family
Písničky:Family

listopad – leden
Poslech nahrávek - doma:poslech_aj 11-20
postupně budu doplňovat
Slovní zásoba:fine, happy, sad, thirsty, hungry, angry, with, activity book, school, song, sing, count, toys, computer, car, doll, ball, train, bike, black, brown, grey, white, next to, under, on, in, box, here, there, everywhere, you´re, big, little, point, please
Slovní spojení a povely:How are you? , Who´s that?, What colour is the .....? , He is …., She is…. , Listen and colour., Look at the....., What is this picture?, I am a ..., Is this a...? ,No, it is a ...., Yes, it´s a ..... , I am pointing to ...... , Where´s the .... ?, It´s in ...., It´s under ..... , It´s on ...... , It´s above........ , Here´s the ..... , Circle the odd one out., Can you see... ? , Commands - cut and paste, name, stop
Příběhy a říkadla:The eraser
Colours
Písničky:How are you?

září – listopad
Poslech nahrávek - domaposlech-aj 1-10
Slovní zásoba:I, you, am, are, we, who, children, friend, hello, goodbye, thank you, please, book, school, flower, my, she is, he is, meet, girl, boy, a, can, have, what, who, robot, numbers 0-10, little, big, sticker, there, now, game, names - Simon, Suzy, Stella, Mr and Mrs Star, Maskman, Marie, Monty, story, up, down, puppet, again, shoe, kite, apple, red, blue, yellow, green, orange, pink, purple, black, white, pencil, brown, grey, apple, magazine, marshmallow, world, yummy, kite, balloons, shoe, seen, me, draw, line
book, pen, pencil, table, chair, classroom, school, eraser, school bag
Slovní spojení a povely:I´m..., You are....,, We are …, Stand up!, Sit down!, Please., Thank you., You are welcome!, Please come here. , Close the door, please. , What´s your name? How many ...... are there?, Let´s sing., What´s this? , It´s ......, What´s missing?, What´s your name? , My name´s ..... , How old are you? , How are you? Let´s count.
Open, close, sit down, stand up, listen, cut, stick, paste, colour, point, say, sing, circle, connect, go to... , touch,
Příběhy a říkadla:A blue monster (story)
Numbers 1-10 (chant)
Písničky:10 Little Robots
Rainbow song
A World of Colours

 

IX. oddělení – Markéta Macháčková

ZÁPIS DO ŠKOLNÍ DRUŽINY – pondělí 2. 9. 2019 od 7:30 do 9:30

 

Splněné výzvy od paní vychovatelky je možné ji zasílat na WhatsApp nebo na e-mail, moc se na ně těší!

 

 
Knihy :
 
 
Matematika :
Český jazyk :

Anglický jazyk : Odkazy na zajímavé stránky, hry : https://www.starfall.com/n/me/me/play.htm?f https://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/fun-with-english/teddy-dresser https://www.kizclub.com/storytime/threepigs/pig1.html https://www.mightybook.com/potter.html Písničky : https://www.mightybook.com/classics.html Krátké příběhy pro děti : https://elt.oup.com/student/happyhouse/stories/?cc=cz&selLanguage=cs Slovníček pro nácvik výslovnosti : https://www.oddcast.com/home/demos/tts/tts_example.php?sitepal Obrázkové knihy : https://www.booksforkids.cz/ Dále bych vám ráda doporučila dvojjazyčné knihy nakladatelství Thovt, které jsou opravdu moc pěkně zpracované : https://www.thovtknihy.net/thovt_edice.php?edc=13 Zajímavé stránky : www.prirodovedci.cz

Napište třídní učitelce

11 + 6 =